akusayangkeluarga

akusayangkeluarga

welcome...

assalamualaikum & salam sejahtera...
terima kasih sebab korang sudi baca cerita2 aku.
thanks sebab sanggup meluangkan masa korang untuk usha blog aku.
thanks juga kepada sesiapa yang sudi jadi my followers.

THANKS YOU ALL_-_

Saturday 30 July 2011

kenangan sekolah 11 tahun

umur 18 sudah
sekolah dah 11tahun, pergh lama juga aku bersekolah kan..hehehe
sudah 4 sekolah aku pergi untuk belajar dalam hidup aku..hehe
mari aku perkenalkan lencana2 kebanggaan......

first, SEKOLAH KEBANGSAAN KANCHONG DARAT (SKKD)
dan SEKOLAH RENDAH AGAMA KANCHONG DARAT (SRAKD)
aku sekolah kat dua sekolah ini 6tahun
dari darjah 1-6..
SKKD time pagi
SRAKD time petang pula...
biarpun penat pagi ptg kena belajar, tapi nak pandai kan...
redha...

second, masuk alam sekolah menengah pula...
SEKOLAH AGAMA UNWANUS SAADAH (SRAKD)
aku sekolah agama????
cayalah...
aku kat sini 3 tahun jer, 
dari form 1 sampai form 3
then aku cabut lari ke..........

SEKOLAH MENENGAH TEKNIK PORT DIKCSON (SMTPD)


ni adalah skool terakhir aku..
sekolah di mana aku ambil SPM (2010)
sekolah yang paling banyak mengubah pendirian hidup ak...
kawan2 yang dapat mengubah cara hidup aku..
kepada yang lebih baik...

walau apa pun...semua sekolah ada memberi kesan dalam hidup aku..
now, aku dah jadi budak pra-universiti..
sebagai budak matrikulasi...
apa pun life must go on...right???
tapi aku sangat rindu zaman persekolahan aku dulu...
betullah kata orang, zaman persekolahan adalah waktu paling indah dalam hidup...

anyway,
kepada semua cikgu2 yang telah banyak bagi pelajaran dan ilmu
sampai aku ada kat KOLEJ MATRIKULASI TEKNIKAL PAHANG hari ini..
kalau cikgu sekalian tak sungguh2 didik aku, jangan mimpi lah aku kt sini kan???
sekian, wassalam.

No comments:

Post a Comment