akusayangkeluarga

akusayangkeluarga

welcome...

assalamualaikum & salam sejahtera...
terima kasih sebab korang sudi baca cerita2 aku.
thanks sebab sanggup meluangkan masa korang untuk usha blog aku.
thanks juga kepada sesiapa yang sudi jadi my followers.

THANKS YOU ALL_-_

Thursday 14 July 2011

cerita D'KMTPh lagi!!!

Before mahu cerita apa lagi cerita di KMTPh..
aku mahu bagitahu minggu lepas aku balik rumah wooo...
banyak rindu sama rumah meyyy...
itu balik pun tak sengaja...(meaning : tak dirancanglah)
actually, aku mahu balik itu rumah kakak saya di Bahau,
tapiiiiii, memandangkan bus last pukul 5 ptg, dan aku sampai pukul 5.40
memang selamatlah aku dekat Temerloh tu..mahu balik Bentong pun tarak bus kuwttt...
marah btul..!!!!
then...aku pun buat keputusan mahu balik BANTING!!!!
nak tahu aku sampai rumah pukul berapa????
3.00 pagi woooo..bangga tak??haha
tapi sangat berbaloi juga lah...time aku balik ni lah,
ma cuti kerja, tapa balik rumah..best wooo, ada angah dan abang aidil lagi...
suka3x
oklah, aku macam sudah lari tajuk jer...
fine, sekarang cerita di KMTPh pula yer..
apa mahu cakap hah???
yeah, got it...
aku dekat sini jadi aktif tahu dalam sukan..tak pernah2 aku jadi aktif..hahaha
dekat sini aku main bola tampar or omputih panggil....volleyball..
dan BADMINTON!!!! love this...
even penat terkejar2 nak main tu, main ni..tapi puas woooo
kepuasan lagi penting dari penat..hahaha
then, nk ckp gk, exam is nearest..
2 August 2011..UPS is coming!!!
I am preapare??? don't know lah..hehehe
MYBE...
and time tu jugalah PUASA bulan RAMADHAN menanti...
tak sabar!!!!
aku rase macam panjang je cerit kali ini..nanti korang bosan pula nk baca,,..ok lah.
I stop it...
daaaaaaa, dan bergembiralah para followers my blogs..uhuks.
WASSALAM.

2 comments: