akusayangkeluarga

akusayangkeluarga

welcome...

assalamualaikum & salam sejahtera...
terima kasih sebab korang sudi baca cerita2 aku.
thanks sebab sanggup meluangkan masa korang untuk usha blog aku.
thanks juga kepada sesiapa yang sudi jadi my followers.

THANKS YOU ALL_-_

Saturday 7 April 2012

pertemuan dan perpisahan...

lumrah dalam kehidupan kita,
setiap yang hidup akan mati...
setiap kehilangan akan ada pengganti...
& setiap pertemuan pasti ada perpisahan...
nak tak nak kita kena hadapi walaupun ia pahit untuk ditempuhi, namun ia yang mengajar kita erti kehidupan.
kehidupan bukan hanya sekadar kegembiraan, kadang kala kesedihan diperlukan untuk membentuk keperibadian kita.

ok, 6 April 2012 adalah hari terakhir kelas secara formal d'KMTPh sebelum menghadapi PSPM 2 yang tidak lama lagi. dan ia membawa maksud tidak lama lagi aku akan meninggalkan sahabat2 aku di sini. memang ia bukan sesuatu yang baru bagi aku untuk berpisah setelah hampir setahun mengenali setiap rakan di sini, tetapi rasa berat hati untuk berpisah dengan mereka tetap ada. bagaimana kagembiraan bermula saat pertama kali mengenali mereka di sini, begitu rasa kesedihan aku untuk berpisah selepas ini.


inilah sesi saat memulakan kehidupan baru d'KMTPH ketika minggu orientasi.


E1P1

kehidupan sebagai students E1P1 KMTPh 11/12

just girls only

how we are start learn to play tennis together

until we're can play in real game
(mereka inilah rakan yang paling rapat & sentiasa memberi dorongan kepada aku)

tetapi hari-hari aku di Jengka bukanlah sekadar dengan mereka ini sahaja, malah ramai lagi yang sentiasa menceriakan hidup aku, seperti...

mereka ini adalah rakan sepasukan bola tampar KMTPh, banyak perkara aku belajar daripada mereka

dan ini pula sahabat terbaik aku di sini, sentiasa ada saat aku memerlukan sahabat, tak pernah tinggalkan aku sendirian dalam masalah.

sebenarnya ada seorang lagi, tapi aku tak ada gambar dengan dia, so, mungkin nanti jer aku kenalkan kat korang, mereka berdualah yang banyak support, memotivasi, dan manemani aku selain budak kelas aku. korang berdua lah yang akan aku paling rindu nanti, bukan semua orang mampu menjadi sahabat yang memahami macam korang.

TO BE CONTINUE...


No comments:

Post a Comment