akusayangkeluarga

akusayangkeluarga

welcome...

assalamualaikum & salam sejahtera...
terima kasih sebab korang sudi baca cerita2 aku.
thanks sebab sanggup meluangkan masa korang untuk usha blog aku.
thanks juga kepada sesiapa yang sudi jadi my followers.

THANKS YOU ALL_-_

Monday 23 January 2012

KAWAN & SAHABAT....

kawan @ sahabat???
                 
bagi aku dia membawa erti yang sama  dalam hidup aku, cuma perkataan dan ejaan yang berbeza...
aku pernah terfikir macam mana lah hidup aku tanpa orang2 yang dipanggil sebagai kawan...
mesti kosong dan bosan giler hidup ni kan??? korang ada terfikir tak??? hurmmm.
memang orang cakap family adalah segalanye, tapi...
family tak ada dengan kita untuk selamanye dan ke mana2 jua...
so, kawan lah yang akan mengisi setiap kekosongan yang ditinggalkan oleh family kita...
to me, kawan2 aku adalah family 2nd aku... aku sayang kat dia orang macam mana aku sayang family dan diri aku sendiri...
mungkin korang akan kata aku ini psycho ke, ape ke...tapi the reality, itu lah aku...
                                                                                                     
BUT....
bukan semua orang kita boleh kawan... sebab kalau kita salah pilih kawan...hidup kita akan jahanam...
jadi berhati-hati lah dalam mengenali seseorang...

LASTLY..........
FOR ALL MY BELOVED FRIENDS...  

No comments:

Post a Comment