akusayangkeluarga

akusayangkeluarga

welcome...

assalamualaikum & salam sejahtera...
terima kasih sebab korang sudi baca cerita2 aku.
thanks sebab sanggup meluangkan masa korang untuk usha blog aku.
thanks juga kepada sesiapa yang sudi jadi my followers.

THANKS YOU ALL_-_

Tuesday 10 May 2011

hidup semakin giler bila ade pilihan...

Kolej Matrikulasi Teknikal Pahang???
Universiti Teknikal Malaysia Melaka???
mane aku kene pergi nih??? confuse menghimpit diri...arghhhhhh!!!
ramai support suruh aku pergi matrik..tapi mampukah aku???
masa da makin dekat..keputusan tak buat lagi..haiyaaa.
HELP MEEE!!! org kate matrik susah..betul ke???
adea orang kata pulak..pergi dulu baru tau..tu pun betul...
hurm, apa aku mampu buat berserah kpd ALLAH, biar DIA
yang menentukan...harap dapat petunjuk secepatnya...

No comments:

Post a Comment